Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


7.3.15

"Kıyısızlar - Kahraman Tazeoğlu" Kitap Yorumu ♛



    Hepinize aşırı sıkıcı geçen bir cumartesi akşamından merhaba! Böyle sıkıcı bir akşamdan size bir kitap yorumu yazmak için geldim. Kitap da aşırı sıkıcıydı bu arada, bu yüzden çok kısa bir yazı olacak. Benim okuduğum ilk Kahraman Tazeoğlu kitabı Kıyısızlar oldu. Çok da kötü bir deneyim oldu bence çünkü hiç beğenmedim kitabı.


 





         "Denize aşık olanlar 
            gel-git'ine de katlanır." 

                              
                            (Sayfa 69) 

 







    Kitap aslında belirli bir konu üzerinde durmuyor. İlk 90 sayfa aralığında terk edilmiş bir adamın ağzından yazılmış mektupları okuyoruz. Hiç gönderilmemek üzere kendisini terk eden kıza yazıyor bu mektupları. Sonraki sayfalarda ise hikayeler var. Benim en çok beğendiğim hikaye Bumin Yamanoğlu'nu anlatan hikaye. Kendisi Adnan Menderes'in yakın koruması oluyor. Onun çektiği sıkıntıları ve kendisi ile ne ilgisi olduğunu okuyoruz.

    Hikayelerden sonra da şiirler var. Hele o şiirleri ben hiç beğenmedim. Hiç güzel değildi, ilk sayfalarda olan mektuplar bile daha anlamlıydı onlardan. Bir de son sayfalarda olan anlamsız cümleler vardı. Hele onlar zaten çok saçmaydı. Konu ile hiç alakası yoktu. Şu kitap benim için sadece Bumin Yamanoğlu hikayesinden oluşuyor. Başka bir şey benim için önemli değil.

    Tabii bir de arada yazılmış olan anlamlı cümleler vardı. Gerisi saçma sapan yazılıp çizilen kelimelerden oluşuyordu. Benim için zaman kaybından başka bir şey olmadı. Bir daha Kahraman Tazeoğlu okur muyum hiç bilmiyorum. Ama tüm kitapları da bu kitap gibi saçma ve sıkıcıysa bir daha elime dahi almam.

                




                                             ALINTILAR ♛ 




    Nasıl unutulduğu değil, neyle hatırlanacağı önemlidir insanın.

                (Sayfa 23) 




    ... çirkin hayat yoktur, o hayatı çirkinleştiren insanlar vardır.

               (Sayfa 41) 




    "Dayanabileceklerin sadece görmediklerindir."

              (Sayfa 82) 




    Şairler, aşka yardım ve yataklıktan yargılanır.

              (Sayfa 174) 





                                          

                                                       PUANIM ♛ 


  2 YILDIZ:   Sevgili yazar, sen bunu yazarken cidden ne düşünüyordun yahu!










0 yorum:

Yorum Gönder