Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


8.3.15

"Harika Piç - Christina Lauren" Kitap Yorumu ♛



    Hepinize tekrar sevimli bir merhaba demek istiyorum! Gördüğünüz gibi yine benim ve her zaman olduğu gibi bir kitap yorumu yazmak için buradayım. Kitap zaten kısaydı, çabuk bitti o yüzden. 315 sayfa falandı sanırım. Kitabı okuduktan sonra ilk tepkim, iyi ki bu saçma şeye para vermemiş demek oldu. Ciddi ciddi böyle dedim yani. Okuyanlar da biliyorlardır zaten böyle bir kitaba o kadar fazla para verilmez yahu.

 
  Bakın kitap erotik olabilir, bunu kabul ediyorum. Erotik okumak ile ilgili bir sıkıntım da yok, ama canım yazarcığım sen bunları kitabın sonuna kadar her yerde seviştir, sonra boktan bir sebepten dolayı da ayır. Daha sonra da benden bu kitabı sevmemi bekle. Çok beklersin.

    Bir paragrafta kitabı gömdüm resmen. Zaten sevdiğim kısımlar sadece Bennett'in arsızlığı ve Chloe ile aralarındaki diyaloglardı. Biraz komik olduğunu bile söyleyebilirim. İkisi birbirlerine gerçekten yakışıyorlar ama yazarın bunu yazma şekli pek hoş değil cidden. Tamam canım sevişsinler iyi hoş da araya bir kaç olay koy bari. İnsan sürekli aynı sahneleri okumaktan gerçekten çok sıkılıyor.


    Tabii yazar bir ara ortaya Joel diye bir herif soktu. Güya o da Bennett kıskansın diye. Başka bir sebebi gerçekten yok.  Chloe ile bir tek ortak yanları bile yok herifin. Zaten Chloe de onunla pek ilgilenmedi. Bir banyo faciası yaşandı. Ay bunlar bir de yakalandılar. Eşek kadar olmuşlar hala bir gizlilik, bir gizem peşindeler. Bu neyin nazı anlamadım valla. Kocaman insanlar kimden saklanıyorlarsa, çok saçma cidden. Düzgünce söyleyin millete biz birlikteyiz diye. Ben Bennett den bunu bekliyordum, ama kendisi hiçbir halt yapmadı. Hatta panikledi. Rezillik ya.

    Serinin diğer kitapları da bu kitap kadar saçma mı merak ediyorum gerçekten. Diğer kitap için yapılan yorumlar güzelse onu da okuyabilirim, emin değilim. Ama size tavsiyem bu kitap için o kadar para vermeyin. Birinden bulup okuyun çok okumak istiyorsanız. Ya da e-Kitap indirin.

    Alıntı çıkarmakta gerçekten çok zorlandım. Güzel bir şeyler bulacağım diye beynim patladı resmen. Bir kaç bir şeye çıktı sadece, idare edin bunlarla.





                                                                           

                                             ALINTILAR ♛ 



    "Kendinize kahve hazırladığınızda bana da bir tane getirmenizi takdir ediyorum Bayan Mills fakat çamur içmek isteseydim, kahve bardağımı bu sabah bahçedeki toprağa daldırırdım."

             (Bennett, sayfa 40) 




    "Tamam, bana bakmaya devam et," dedi Julia. "Ya aklında bir şey var ya da ben can sıkıcı ve leş gibi ter kokan biriyim."

            (Julia, sayfa 143) 




    "Neden sürekli benim bir pislik olduğumu düşünüyorsun?"
    "Çünkü genellikle öylesin."

           (Chloe ve Bennett, sayfa 191) 




    "Benim pis ağzımı seviyorsun."
    "Doğru. Fakat dolu olduğu zaman daha çok seviyorum," dedi manidar bir sırıtışla.
    "Biliyor musun, arada sırada çeneni kapasan neredeyse mükemmel biri olacaksın."

            (Chloe ve Bennett, sayfa 262) 







                                                PUANIM ♛ 



 2 YILDIZ:   Sevgili yazar, sen bunu yazarken cidden ne düşünüyordun yahu!

 


















0 yorum:

Yorum Gönder