Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


26.3.15

"Araf - Jamie McGuire" Kitap Yorumu ♛



    Hepinize aşırı yorucu ve bunaltıcı bir günden merhaba! Ders çalışmaktan beynim yandı da, gelip biraz blog ile uğraşmak istedim. Sonra aklıma hala Araf'ın yorumunu yapmamış olmam geldi ve kendimi ayıpladım. Kitabın yorumuna geçmeden önce belirtmek isterim ki, bu yorum ağır bir şekilde spoiler içermektedir. Kitabı okumayanlar, haberiniz olsun yani.

Baya havalı. 

    Kitap arka kapaktan da anlaşılacağı üzere fantastik bir üçlemenin ilk kitabı. Melekler ve Şeytanları konu alıyor. Tabi ilk kitapta sadece onların isimlerini okuyoruz ve kısa bir ara Shax gözüküyor. Shax fena karizmatik bence, hoşuma gitti yani. Onu ikinci kitapta da göreceğiz sanırım, hissediyorum. Neyse ilk kitapta işte bu konulara açıklık getiriliyor ve Jared aşkımın da tam olarak ne olduğunu öğreniyoruz.

    Şimdi ben ikinci kitaba da başlamış ve onu daha çok sevmiş olduğum için aklım hep oraya gidiyor. Ve şunu söylemek istiyorum ikinci kitap başlarında olmama rağmen bundan çok daha güzel. Aksiyon bol, Şeytanlar bol, Jared aşkım bol daha ne isterim ben.

    Neyse kitaba dönelim. Jared aşkım her şeyi açıkladıktan sonra, yani babasının ne olduğunu ve kendisi ile iki kardeşinin de neden bu kadar güçlü olduğunu açıkladıktan sonra sevimli bir şekilde sevgili oluyorlar. Jared bebeğimin ne olduğunu siz bile anlamışsınızdır yahu. Bu onu daha havalı yapıyor bu arada. Aslında Jared başlı başına her şeyiyle fena havalı. Kendisine aşığım da ben.

    Her şey buraya kadar aşırı romantik ama sonra araya Ryan giriyor. Yazar burada bir Twilight benzetmesi yapmış sanırım. Araya Nina salağı da girince Jared aşkım helak oldu resmen. Yedirtmem oğlum ben bu çocuğu size, yedirtmem! Tamam Ryan sevimli ve komik olabilir ama onun atalarında Melek olan var mı? Yok. Aşırı güçlü olan ve mükemmel olan o mu? Değil. Konu kapanmıştır.

    İlk başlarda Nina ve Ryan arkadaştı falan filan. Sonra Ryan platonik takılmaya başladı ve Nina aptalı da ona yüz verdi. Resmen yüz verdi! Bu nasıl bir beyindir arkadaş! Senin sevgilin Jared Ryel! Boru değil bu yalnız, aklına başına al. Neyse tüm bunlar geçiyor, yine Nina ve Jared gayet iyiler ama sonra bir akşam yemeği yüzünden her şey parçalanıyor. Kim yüzünden peki? Evet, bildiniz. Nina'nın aptallığı, salaklığı yüzünden.  O kızı boğmak istiyorum.

    Nina aklıma geldikçe beynimde alarm çalıyor, o yüzden geri mükemmel Jared aşkıma dönelim. Kendisi yıllarca Nina adında bir salağa aşık olarak yaşamış ve bunun hakkında günlük bile tutmuş. Günlük tutan erkek mükemmel değil de nedir? Hele bir de onu kendi sesiyle okursa, ölmek garanti yani.

 
   Her Jared sahnesinde bu şekilde olduğum doğrudur arkadaşlar. Sizin de ona aşık olmanız için alıntıları hep ondan seçtim zaten! Lütfen aşağı doğru ilerleyin ve Jared Ryel büyüsüne kapılın!









                                            ALINTILAR ♛ 



    "Bana karşı bir şeyler mi hissediyorsun?"
    "Seni aklımdan çıkaramıyorum."

           (Nina ve Jared, sayfa 61) 




    "Benim var olduğumu bile bilmiyorken sen, sana aşıktım ben. "

           (Jared, sayfa 147) 




    "Her zaman en güzel halinin sabahları olduğunu düşünmüşümdür, ama seni burada, benim tişörtümün içinde dikilirken görmek, neredeyse aklımı başımdan alıyor."

            (Jared, sayfa 216) 




    "Benim mükemmel tanımım sensin. Bütün bunların hepsi senin için." Aklına gelen yanlış düşünce yüzünden kafasını salladı. "Ben senin için varım Nina. Senin fani varlığın evrenin yaratıcısı için o kadar önemliydi ki, benim var olmama izin verdi. Bunun imkansız olmadığını söyle bana."

            (Jared, sayfa 381) 




    "Kalbin attığı müddetçe, benimki de atacak."

           (Jared, sayfa 463) 
 






               

                                                        PUANIM  


4 YILDIZ:  İlişkimiz böyle güzel devam ediyorken neden bu kadar çabuk bittin ki?







0 yorum:

Yorum Gönder