Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


22.3.15

"Yeni Bir Umut - Colleen Hoover" Kitap Yorumu ♛



    Hepinize hastalıktan ölmek üzere olduğum bir akşamdan merhaba! Bu grip kadar sinir bozucu bir şey daha yoktur şu hayatta, nefret ediyorum kendisinden. Öl pislik grip, öl. Neyse ki, şu hasta halimle bile sorumluluklarımın bilincindeyim. Süperim ben, aferin bana.

Kalbimin sahibisin resmen. 
    Kitap biteli birkaç gün oldu ama yorumu yazmaya ancak vakit bulabildim. Yeni Bir Umut sizin de bildiğiniz gibi Umutsuz'un ikinci kitabı. Tabii bu kitapta olaylar canımın içi aşkım Dean Holder'ın gözünden anlatılıyor. Ben kitabı ilk kitap kadar çok sevdim. Hatta bunu daha fazla bile sevmiş olabilirim çünkü Holder mükemmel.

    Kitapta ilk olarak Sky'ın geçmişte yaşadığı olayların Dean ve Les'i nasıl etkilediğini okuyoruz. Yakın arkadaşlarını kaybetmenin acısını asla unutmuyorlar ve her zaman da onu düşünmeye devam ediyorlar. Tabii daha sonra Les'in intiharı var. Bu sahneler cidden çok duygusal, okurken peçete alın yanınıza. Ben almadım ve sonuçları pek iyi olmadı.

    Sonra Dean'ın Les'e mektup yazmaya başlaması var. Mektup deyince ağlayacak gibi oluyorum gerçekten, son sayfalar aklımdan çıkmıyor. Les ismi geçince bile gözlerim doluyor zaten, onun çektiği acılar yüzünden ağlamak istiyorum. Aslında sadece Les için değil tüm bu kötü olayları yaşayan ve kalbi parçalanan kadınlar için ağlamak istiyorum. Dünyada yüzlerce bu olayları mazur kalan insanlar var zaten, biz bunları sadece kitaplardan okumuyoruz. Resmen hayatımızın bir parçası haline geldi. Üzülmemek elde değil.

    En azından Dean Holder adındaki muhteşem varlık beni gülümsetebiliyor. Ah, Holder. Holder. Holder. Holder. Holder.


    Kısacası bu iki kitabı hala okumayanlar varsa hemen en yakın kitapçıya gidip ikisini de alsınlar. İngilizceyi biraz daha ilerletince hemen gidip Colleen'in diğer kitaplarını da alacağım zaten. Kadın benim için muhteşem biri. Kraliçe resmen. Onun önünde saygıyla eğiliyorum.

    Bu arada Dean Holder denen varlık beni ve Hülya ablayı kendisine geri dönülemez bir şekilde aşık etti. Bu yüzden onu kınıyoruz. Yazıklar olsun Holder.







                                             ALINTILAR ♛ 



    Ona gözlerimi dikmemeye çalışıyordum ama üzerinde neredeyse hiçbir şey yokken ve dudaklarının, boynunun, omuzlarının, göğsünün ve karnının her kıvrımı benim için yaratılmış gibi dururken, bu çok zordu. Kusursuz kız için sipariş verebilseydim, şu an karşımda duran versiyona yaklaşmam mümkün olmazdı.

               (Sayfa 89) 




    Bu gece ne yapmak istiyorsun? 
    Üzgünüm. Planlarım var. 
    Ne bu şimdi? Sersem misin oğlum? Olmaz! Planlarımız var. 
    Yapamam. Randevum var. 
    Sky'la mı? 
    Evet. 
    Ben de geleyim mi? 
    Olmaz. 
    O halde, önümüzdeki cumartesi çıkabilir miyiz? 
    Elbette, bebeğim. 
    Sabırsızlanıyorum, tatlım. 

              (Dean ve Daniel mesajlaşıyor, sayfa 161) 




    Ondan uzak durarak güçlü olduğumu sanmıştım ama yanında olmamak beni hiç olmadığım kadar zayıf düşürmüştü.

             (Sayfa 255) 




    Hayat beni birçok kez hayal kırıklığına uğrattı ve açıkçası, umudumu yitirmekten bıktım.

            (Les'in mektubundan, sayfa 362) 







                                             PUANIM  



      5 YILDIZ:  Satırlarına aşık oldum! Hadi gidip evlenelim, tatlım!




 

0 yorum:

Yorum Gönder