Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


14.2.15

Biraz Para Harcadım #1 ♛



    Selam, arkadaşlar. Öğlen mutlu olan halim, şimdi düşüşte. Özgecan Aslan olayını bugün öğrendiğim, çok kötüyüm. Bir kadın, pardon kadın bile değil sadece bir kız çocuğu, bunları yaşamayı hiç hak etmedi. Ve insanlar sessiz kaldıkça, bunu yapan şerefsizler yüz bulacak. Kalabalık bir ortamda bile taciz edebilecek kadar cesur olacaklar. Hatta oldular bile. Yalnız dışarı çıkmaya korkar olduk, bu nasıl bir ülkedir?

    Neyse, kısa bir yazı olacak bu zaten. Yeni alınan kitaplarım için. Ve bu başlıkla yayımladığım ilk yazı. Ne hoş. Sevinemiyorum bile.


    Handan, Benim değil ama dün geldi, sabah bitti. Hediye olarak aldığım bir kitabı ilk önce benim okumam ne kadar doğru bilmiyorum ama, ne yapabilirim kapağı çok güzeldi. Hem okuduğum ilk Ayşe Kulin kitabı. Onun hakkında düşüncelerimi de paylaşacağım, çoook yakında.

    ASİ 2 Kartal Yuvası ve Hesaplaşma, Uzun bir süredir istediğim bir kitaptı. ASİ 1 benim beklediğimden çok ama çok daha güzel çıkınca seriye devam etme kararı almıştım. Umarım ilk kitabın yorumunu çok zaman geçmeden girebilirim. Umuyorum yani, ortada kesin bir şey yok ama.

    Çilek Mevsimi, Wattpad ülkesinde okuduğum muhteşem bir kitaptı. Burcu abla harika bir insandır zaten, kendisine hayranım. Dediğim gibi İnternet de yayımlandığı zaman kitabın hepsini okudum ama yine de kitaplığımda olması için almak istedim. Hem Yağız İlhanlı için buna değer.

    İki Hayat Arasında, Gerçekten çok merak ettiğim bir kitap. Kitap hakkındaki yorumlar çok olumlu ve konusu çok fena ilgi çekici. Merakla okumayı bekliyorum. Hayırlısı bakalım. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz.


    Tersyüz, Bunu çıktığı ilk andan beri almak istiyordum. Birazcık geç oldu ama yinede sonunda benim oldu!

    Kurtlara Söyle Eve Döndüm,  Okuduğum her yorumda ağladıklarını yazdıkları için, haliyle ilgimi çekti. Zaten fiyatı da müthiş bir şekilde ucuz olduğu için aldım. Bu arada bence kapak çok havalı. Sade ama güzel, kısacası çok fena şirin yani.

    Çemberin Dışındakiler,  Diğer insanlar gibi olmayan, yani bir kusuru olup bundan utanan hikayelere bayıldığım için almaya karar verdiğim bir kitap. Sadece arka kapak yazısına dayanarak aldım, hiçbir yorumu okumadım. Yani kitap hakkında pek de bir şey bilmiyorum sayılır.

    Postacı Kapıyı Çalmayacak,  Çok fena güzelmiş, ki bence de öyle görünüyor. Zaten listemde olan bir kitaptı. Almak için geç bile kalmıştım. Sonunda o da benim oldu!

    Şimdilik aldıklarım bu kadar, babam bana acıyıp biraz daha para verirse umarım tekrar böyle bir yazı yayımlarım. Hadi hayırlısı!










 

0 yorum:

Yorum Gönder