Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


26.1.15

"Belalı Düğün - Jamie McGuire" Kitap Yorumu ♛



    Bu yazıyı okuyan herkese güzel bir merhaba! Aradan çok zaman geçmeden biten kitabımın yorumunu yapmak istedim. Zaten feci derecede kısaydı, sadece 147 sayfacık. Travis ve Abby aşkını simgeleyen son kitap olduğu için (aslında bir tane daha kısa kısa hikaye tarzı bir kitap var, Mrs. Maddox adı) biraz hüzünlendiğimi kabul ediyorum. Yorumum da kitap gibi kısa olacak, bu yüzden uzatmadan kitaptan bahsetmeye başlayacağım.



    Kitap Las Vegas da olan evlilik sürecini anlatıyor. Abby'nin aslında Travis aşkımı hapse girmesinden kurtarmak için evlilik teklifi ettiğini öğreniyoruz. Kitap hem Abby'nin, hem de Travis'in gözünden anlatılıyor. Çok sevimli bir şey yani. Evlilik hazırlığı, ikisinin de heyecanlı ve endişeli olması gerçekten çok tatlıydı. Abby nikahtan önce küçük bir endişe krizini girdi. Onu bu konuda suçlamadım, sonuçta daha sadece 19 yaşında. Bu kadar genç bir yaşta etraflıca düşünmeden evlenmek pek mantıklı değil. Bu yüzden endişelenmesi bence çok normaldi.

    Zaten daha Travis'in annesinin ona yazdığı mektubu okuyunca aklındaki tüm kötü düşünceler uçup gidiyor. Mektubu çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim bu arada. Çok duygusaldı. Yemin sahnesi, sahte Elvis Presley gelmesi, Abby'nin döve yaptırması derken tüm bölümler çok ama çok sevimliydi yahu.

Bu çizime bayılıyorum resmen! 

    Daha sonra aradan bir sene geçiyor. Bizimkiler doğru bir şekilde aileleriyle birlikte bir düğün yapmaya hazırlanıyorlar. Hem kızlar hem de erkekler bekarlığa veda partisi yapıyor. Hele bu sahneler öyle komikti ki, bayılarak okudum resmen.  Hele erkeklerinki...

    Kısacık bir yorum olacağını söylemiştim, ama zaten böyle sevimli bir kitap için kötü bir şey söylememin imkanı yok. Tüm karakterler çok ama çok tatlıydı. Tüm Maddox erkekleri benim bebeklerim ama Travis her zaman favorim olacak.










                                        ALINTILAR ♛




    Aşk budalası olmuş, aklımı kaçırmak üzereydim.

                   (Travis, sayfa 61) 





    "Seni öldüreceğim Abby Abernathy!" diye bağırdı America. "Öldüreceğim!"
    "Aslında artık doğrusu Abby Maddox," dedim Travis'e gülümseyerek.
    "Bu hiç adil değil!" diye sızlandı. "Senin baş nedimen olacaktım! Seninle gelinlik alışverişine çıkıp sana bir bekarlığa veda partisi vermem ve buketini yakalamam gerekiyordu."

                   (Abby ve America, sayfa 105) 




    Sokağın karşısına geçtik, Shepley kapıyı açtı. İçerisi zifiri karanlıktı.
    "Ee..." diye başladım.
    Aniden ışıklar yandı. İkizler, Taylor ve Tyler yüzüme konfeti fırlattılar, hoparlörlerden müzik sesi gelmeye başladı ve sonra da hayatımda gördüğüm en kötü manzaraya ilişti gözüm: Üstünde bir erkek tangasından başka bir şey olmayan Trenton, vücudu beş kilo simle kaplanmış, başında ucuz, sarı bir perukla dans ediyor ve Cami de ona tezahürat yapıyordu.

                   (Bekarlığa veda partisi, sayfa 126) 




    "Kapa çeneni ve devam et."
    Kara bir noktayı belirtme gereği hissetti. "Teknik olarak aynı anda hem çenesini kapayıp hem de devam edemez."
    "Kapa çeneni," dedik America'yla aynı anda.

                     (Kızlar, sayfa 134) 







       

                                                  PUANIM 


   4 YILDIZ:  İlişkimiz böyle güzel devam ediyorken, neden bu kadar çabuk bittin ki?









2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kısacık bir yorum olmuş güzelim ;))

Zeynep Dilara dedi ki...

Yüzüme vurma lütfeeeen. :D

Yorum Gönder