Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


28.7.19

GERİ DÖNDÜM! ♛



            



    HERKESE KOCAMAN BİR MERHABA! Tabii burada selam verecek çok insan yok ama zamanla büyürüz elbet. (sadece kırk kişi olarak kaldılar ama olsun). Tam iki yıl olmuş buraya anlamsızca konuştuğum, gevezelik ettiğim yorumları girmeyeli. Burayı baya özlemişim aslında, blogu bıraktığımdan, ya da ara verdiğimden beri mi demeliyim bilmiyorum ama o zamandan beri kitap okurken alıntı falan seçmiyorum. Sırf buraya yazmak için alıntı seçtiğim zamanları bile özledim.

    Boş boş konuşmak için buraya geri döndüğümü düşünebilirsiniz ama elbette bu doğru değil (elbette DOĞRU). Lise hayatım bitti, anlamsız anlarla boğuştuğum, lüzumsuz derslerle dolu geçen kocaman bir dört yıldı ama bu dört yılın her anı kötüydü diyemem tabii. Lise bana çok güzel arkadaşlar verdi ki sanırım tek iyi yanı da buydu. Böyle işte, lise bittiği için geri döndüm aslında. Blog için artık daha çok zamanım olur diye tahmin ediyorum ama üniversiteye geçene kadar bekleyin. Yine yüz seksen derece dönebilirim çünkü ben lafına güven olmayan bir insanım. Tişikkirlir.



    Burada değilken baya çok kitap okudum, o yüzden hepsinin yorumunu giremem sanırım (çok çok üşenirim, keşke bir sekreterim olsaydı) ama çok beğendiklerimi belki belki girerim zamanla. Yine de bundan sonra okuduğum kitapları düzenli bir şekilde girmeye çalışacağım. Umarım bu planım sadece çalışmakla kalmaz, bunu yapabilirim de. Yine de uzun zaman sonra burada olmak çok hoş. Buraya en son yazı yazdığımda sadece on altı yaşındaydım ama şimdi on sekizin çoğunu doldurdum bile. Zaman denen şey çok tuhaf, insanı hayrete düşürüyor.

    Öyle işte, şimdilik sadece bir geri döndüm yazısı yazmak istedim. Daha sonra görüşürüz, kendinize koccaman iyi bakın! bye bye...

















0 yorum:

Yorum Gönder