Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


7.9.15

"Çirkin Güzel I - Aslıhan Akagöz" Kitap Yorumu ♛



    Herkese şirin bir merhaba millet! Tatil nasıl geçiyor, eğleniyor musunuz? Ben kitaplarım ile, odamdan hiç çıkmayarak gayet güzel bir şekilde eğleniyorum. Okunacak kitaplar da gittikçe birikmeye başladı! Hangisini önce okusam hiç karar veremiyorum ama şu sıralarda tur kitaplarına öncelik veriyorum. Çirkin Güzel I de Instagram da kızlar ile birlikte okuduğumuz bir kitap oldu. Bir nevi başka bir tur grubu diyebiliriz.

    YAZININ DEVAMI İNSANI RAHATSIZ EDECEK DÜZEYDE SPOILER İÇERMEKTEDİR! DİKKAT, DİKKAT, DİKKAT! 


Ben kapağı sevmedim.
Keşke sadece kız falan olsaydı,
adam çok saçma olmuş bencee.
    Çirkin Güzel,  Wattpad ortamından çıkmış olan bir kitap ve bu yüzden ben kitabı okurken neredeyse tüm olayları tahmin ettim. Kesintisiz bir şekilde, aklımdan geçirdiğim her düşünce kitapta yaşandı. Konu olarak olmasa bile, olayların gidişatı olarak cidden tam bir Wattpad kitabıydı. Bunu kötü anlamda söylemiyorum, alınmayın yani.

    Kitabımızın konusundan bahsetmek gerekirse; Melike Çetinoğlu çok kilolu bir kadındır ve yakışıklı kocasına deli gibi aşıktır. Kocası tarafından da aynı şekilde, büyük bir aşkla sevildiğine inanmaktadır. Ta ki, büyük bir iş adamı olan Mehmet Bey'in verdiği davette, aklının ucundan bile geçmeyecek olan bir gerçekle yüzleşene deek... Melike öğrendiği aşırı kötü gerçek ile (ben ne öğreneceğini de tahmin etmiştim ve Çağrı'ya o kadar çok küfür etmiştim ki, annem ettiğim küfürleri duysa muhtemelen bayılmıştı) hayatının kocaman bir yalandan ibaret olduğunu fark ediyor ve toz pembe olan dünyası kararıyor.

    Dediğim gibi spoiler vereceğim. Öhöm öhöm, davet gecesi Çağrı'nın yaptığı her ne olursa olsun iğrenç bir şeydi! Melike'ye o kadar ağır şeyler söyledi ki! Hem de en ağırı kiloları yüzünden onu aşağılamasaydı! Yahu resmen ağzına etti kızın! O sahnede, kendi kafamın içinde Çağrı yı çok acı verici bir şekilde öldürdüm. Bundan elbette o sahnelerde hiç pişman değildim ama onun geçmişini öğrenince çok fena oldum. Sonra, kendi kafamın içinde bile olsa Çağrı yı öldürdüğüm için pişman oldum ve yine kendi kafamın içinde ona sarıldım. Şuan fark ettim ki, ben büyük bir deliymişim.

    Neyse, Çağrı'nın yaptığı hayvanlıktan sonra Melike elbette çok kötü oluyor ve hem kocasından hem de İstanbul dan uzaklaşıyor. Tüm bu olanlardan bir yıl sonra da, kafasında kurduğu tüm planları hayatı geçirmiş bir şekilde İstanbul'a geri dönüyor. Herkes onun planlarının ne olduğunu anlamıştır zaten. Melike bir yıl içerisinde zayıflayıp fıstık gibi bir hatun oluyor. Artık kendine güveniyor ve intikam almak istiyor. Da da da daaaam. Çağrı Çetinoğlu ile görülecek bir hesabı var.


Çağrı mükemmel bir şekilde aşkından bahsederken,
ben hep böyleydim.


    İşte Melike İstanbul'a geri dönüyor ve olaylar da böylece başlamış oluyor. Kitap çok akıcıydı, iki gün gibi kısa bir sürede bitirdim. Şimdi siz diyorsunuz ki İKİ GÜN kısa bir süre mi? Ama arkadaşlar kitap 467 sayfa ve yazıları da çoook küçük. İşte bu yüzden iki gün de gayet kısa. Hem zaten hemen kendini okutuyor kitap, tamam ben tüm olayları tahmin ettim falan ama Aslıhan Abla'nın kalemini de çok beğendim ve ikinci kitabı da çok merak ediyorum. Bu arada ikinci kitap da bende var, (kendini beğenmiş bir şekilde gülen emoji) onu da kızlar ile birlikte yakında okuyacağız.

    Umarım ki ikinci kitapta Çağrı hiç üzülmüyor dur çünkü ben onun üzülmesini istemiyorum. Melike haklı olarak kendi kırıldığı kadar Çağrı aşkımı da kırdığı için, hafiften ondan nefret ettim kitap boyunca. Tamam yani kız haklı falan ama yine de ÇAĞRI DA HAKLI TAMAM MI? ÇAĞRI ÇETİNOĞLU GİBİ MUHTEŞEM BİR VARLIĞI KİMSE ÜZEMEZ. Ayrıca diğer karakterlere de bayıldım. Özellikle de Sinem ve Mehmet ikilisi çooook tatlıydı!

Çağrı kendi içinde Melike'ye aşık olduğunu kabul ettiğinde,
ben bu şekilde gülmüştüm.  


    Kitap hakkında düşüncelerim bunlar. Size keyifli saatler yaşatacak olan sevimli bir kitap Çirkin Güzel. Yani belki de çoğu insan Wattpad zamanın da yayınlanırken falan okumuştur bu kitabı ama hala okumayanlar da varsa, tavsiye ederim onlara. Severek okunacak bir kitap, çoğu sahnede beni güldürdü mesela. Ayrıca da, KİTABIN İÇİNDE ÇAĞRI VAR! Bu bile okumak için büyük bir sebep.









                                         ALINTILAR ♛ 



    "Çok küstah bir kadınsın sen," dedi kendini toparladığında.
    "Siz de kendinizi çok beğenmişsiniz. Dünya sizin etrafınızda dönmüyor beyefendi. Bundan sonra her kadını aynı kefeye koymasanız iyi edersiniz."

                    (Çağrı ve Melike, sayfa 67) 




    "Sen hayatımda tanıdığım en bencil ve en kendini beğenmiş adamsın!"
    "Ve hala senin kocanım!"
    "Çok uzun sürmeyecek!"
    "Bence de sürmesin. Hatta boşanma davasını hemen aç. Senden bir an önce kurtulmak istiyorum," dediğinde bir an için Melike'nin bakışlarına çöreklenen kırgın bir ifade gördüğüne yemin edebilirdi. Ama onun gülümseyen yüzü bunun gerçek olmayacağını vurguluyordu.
    "Ben de senden kurtulmak için çıldırıyorum kocacığım!"

                      (Çağrı ve Melike, sayfa 140) 




    "Seni üzeceğim den mi korkuyorsun?" diye sordu kadifemsi sesiyle Mehmet. Bir yandan da baş parmağıyla genç kadının yanağını okşuyordu.
    "Üzmez misin?"
    "Üzmem. Bulmuşum senin gibi tatlı hatunu, niye üzüp elimden kaçırayım?"

                        (Mehmet ve Sinem, sayfa 212) 




    Çağrı'nın yüzüne baktığında, genç adamın gülümseyen yüzüyle karşılaştı. Onu şöyle bir baştan aşağı süzdüğünde ise, bir adamın takım elbisenin içerisine bu kadar yakıştığına ilk kez şahit oluyordu.

                          (Sayfa 386) 


 






                                         PUANIM ♛ 


       4 YILDIZ:  İlişkimiz böyle güzel devam ediyorken neden bu kadar çabuk bittin ki?


 

0 yorum:

Yorum Gönder