Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


6.7.15

"Mühür Bekçileri 2. Kitap Turu & Bir Aşk Rüyası - Andrea Vitali" Kitap Yorumu ♛



    Herkese benden selam arkadaşlar! Umarım hepiniz rahat bir şekilde oruç tutabiliyorsunuz dur. Ben biraz sıkıntılıyım doğruyu söylemek gerekirse. Ayh şu açlık beni öldürüyor. Hayırlısı ile bitseydi Ramazan, fena iyi olurdu. Ya ben de sürekli devrik cümle kullanıyorum. Düzeltsem mi acaba, aman neyse kalsın böyle.

    Başlıktan da anladığınız üzere biz bir tur yapıyoruz. Bookstagram turu yani daha çok. İnstagram dan bulabilirsiniz. Tur hesabımız @muhurbekcileri oluyor, benim kendi hesabım da @kraliceninkitapligi bu arada. Oraya gelin ya, şu kısa zamanda bir sürü insan tanıdım ben. Hepsi de harika insanlar. Tabii ben biraz çaylak sayılıyorum, çok yeniyim daha. Tavsiye falan verebilirsiniz bana, yani fotoğraf çekmek için falan filan.

    Neyse, bizim ikinci tur kitabımız Bir Aşk Rüyası. Orkinos yayınları sponsorluğunda yaptık turu. Gayet eğlenceli de geçti. Birazdan kitabın konusundan falan da bahsedeceğim ama öncelikle kırdığım puanın sebebini anlatayım. Bir puanı kırdım çünkü, kırmak istedim falan diyormuşum. Şaka şaka. Kırdım çünkü, kitap fazla karışıktı. Yani şimdi bir sürü karakter var, hepsinin ismi falan da Fransızca. Benimki de kafa arkadaşlar, pek kaldırmıyor bu kadar karışıklığı. Sevenler olabilir, hafıza iyi olanlar falan da olabilir. İşte o arkadaşlar bu kitabı severek okuyabilirler. Tam puan da verirler yani.

    Kitabımız, 1973 yıllarında İtalya da geçiyor. İtalya'nın adının geçmedi bir yerinde yaşayan insanlar var. Doğal olarak insanlar var yani, başka ne olabilir? Benimki de laf aman, aldırış etmeyin. Bazen etmeyin ama çoğu zaman ederseniz sevinirim. Neyse neyse, kitap da Adelaide isimli bir kızımız var. Kendisi hafiften bir koca arayışı içinde. Ama öyle sinir olunacak bir karakter değil. Tam yerinde yani, normal bir kız. Sonra Alfredo var, pısırık bir karakter kendisi. Anne kuzusu resmen. İnsan okurken bu nasıl erkek ayol falan diyor. Sonra işte, Ernesto var. O da suç manyağı bir salak. Bu üçü bir araya gelince neler oluyor neler. Okuyup öğrenin onu da, spoiler vermeyim.

    Aslında sadece bu üçü yok kitapta, dediğim gibi bir sürü karakter var. Bunların aileleri var, şehirdeki komiser var, diğer polisler var, yani var da var. Yazar gereksiz her karakteri anlatıyor resmen. Gidip salak dedikoducu komşunun bile düşüncelerini yazmış. O kadar saçma şeyler de var yani. Diyorum size biraz sıkıldım ondan bir puan kırdım diye.

    Nostaljik olan, içinde hem suçu hem de aşkı barındıran kitapları seviyorsanız Bir Aşk Rüyası tam sizlik bir kitap. Kesinlikle bu tür seviyorsanız gidip alın, zaten şu sıralar D&R de kampanya vardı. Bu kitabın fiyatı da baya bir düşmüştü. Zaten bizim tur yapacağımız zaman fiyatları düşürürler. Ya ne kadar şanssız insanlarız.

    Katkıları için, anlayışları için, bu güzel tur için Orkinos Yayınları'na sonsuz teşekkürler!






                                                    

                                                  ALINTILAR ♛ 



    "Bana söyleyecek bir şeyiniz yok mu, Komiserim?"
    "Var," diye cevap verdi Pezzati. "Burnunu her şeye sokma!"

                 (Sayfa 198) 




    "Burada mısın?" diye sordu Cereghet.
    "Ne aptalca bir soru bu?"dedi Taglia. "Burada olduğumu görmüyor musun?"

                 (Sayfa 238) 




    "Seni görmek istiyordum."
    "Beni mi görmek istedin?"
    "Evet. Bana bu yeter. En azından bugünlük."

                (Adelaide ve Ernesto, sayfa 299) 




 



                                              PUANIM ♛ 


   4 YILDIZ:  İlişkimiz böyle güzel devam ediyorken neden bu kadar çabuk bittin ki?





2 yorum:

Özgürlük Şarkısı dedi ki...

Aşk yorum girmişş. 😍😍😍. Düşüncelerimi yansıtmışsın ama bir şey eklemek isterim bu kitap kesit hikaye türü yani öyle aman aman olay yok . Ondan biraz sıkılmış olabilirsin. Yeni yazını çok büyük bir merakla bekliyorum .

Zeynep Dilara dedi ki...

Ya senin ağzını yüzünü yerim ben kızım. Pek tatlısın ya, aşırı hemde. Biz aynı düşünceleri paylaşıyoruz çünkü ruh ikiziyiz! ✌💕💕💕💕💕💕💕💕

Yorum Gönder