Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


15.5.15

Mutluluk Dolu Bir Paket! #2 ♛



    Hepinize tekrar merhaba! Sizin de fark edeceğiniz gibi, yine benim! Bu sefer uzun süre önce söz verdiğim yazıyı yazacağım. Muhteşem olan yedi tane okunacak kitap daha var ve ben cidden fena mutluyum. Peki bu kimin sayesinde? Tabii ki de benim hayatımın anlamı Hülya Yüksel adındaki güzellik sayesinde! Sevgimi de gösterdikten sonra kitaplara geçiyorum.


    Gölgeler, Şu kitabı öyle çok merak ediyorum ki, elimdeki kitap biter bitmez buna başlayacağım. İçinde melekler var yahu! Boru mu bu, meleklerden bahsediyoruz şurada. Melekler hakkında yazılmış adam akıllı kitaplar öyle az ki, yeni bir melek kitabı çıkınca hemen üzerine atlıyoruz. Ah şu kitap kurtları, ah!

    Kördüğüm, Ay şu kitabın arka yazısı beni bitirdi! Nasıl merak ediyorum anlatamam ya, okumak için ölüyorum resmen. Konusunun çok muhteşem olduğu hakkında bir kaç şey öğrendim. Umarım ben de aşık olurum.

    Kaçınılmaz, Bir diğer melek kitabı daha! Ya ben bayılıyorum Twilight fanficlerine! İçimdeki Edward aşkı yüzeye çıkıyor ve yine fangirl oluyorum. Kesin bu kitapta da aşırı fangirl olacağım, hissediyorum.

    Sonsuza Kadar, Şu seriye okumadan bile aşık oldum. Okusam neler olur tahmin bile edemiyorum! Kesin çıldıracağım ben bu seriyi okurken. Jack Eversea hakkında bir sürü şey duydum. Kendisinin kadınlar ve minik kızlar üzerindeki etkisinden haberdarım! Tehlikede olduğumu hissediyorum, hissediyorum...

Oyy, oyy! Şunların güzelliğine bakın! 

    Gabriel'in Cenneti, Ben şu mükemmel Gabriel'i aşırı merak ediyorum ama ya! İnşallah Muhteşem Bay Grey'den daha iyidir de kalbimin baş tacı olur.

    Çarpılma, Umutsuz dan sonra Colleen Hoover adlı mükemmel bayana aşık olduğum için bu kitabı çok ama çok istiyordum. Sonra canım ablam gönderdi ve ben de okuyacağım! Ooo, çok heyecanlı! Muhtemelen harikadır, bundan eminim yani. Hem ben sevimli ablamın zevkine aşırı çok güveniyorum, beni asla hayal kırıklığına uğratmadı.

    Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi, Buna biraz başladım ve şimdiden harika gittiğini söylüyorum! Hafta sonu bitirmeyi düşünüyorum çünkü dayanamıyorum! Bu kitabı okumadan duramıyorum! Öyle muhteşem ki bu yazıdan sonra kitabın yazarına dadanmaya gideceğim!


    Tüm bu güzellikler için, harika bir insan ve muhteşem bir abla olduğu için de Hülya Yüksel adlı güzelliğe teşekkür ediyorum! Kendisi ve bana gönderdiği kitapları ile hayatımı daha iyi bir yere çeviriyor! Bu süper bir yetenek değil de nedir?











 

2 yorum:

Arwen dedi ki...

Ama, ama ben bu postu şimdi fark ettim. Pardon canım benim ya! :( Unutmadan yine güzel sözlerin için tşkler ama şu an cidden üzüldüm. Niye ben bunu zamanında görmedim ki, off niye? :(

Zeynep Dilara dedi ki...

Önemli değil tatlış ablam! Yazıyı beğendiğine sevindim :)))

Yorum Gönderme