Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


23.7.15

"Mühür Bekçileri 5. Kitap Turu & Düşlerin Terzisi - Rosalie Ham" Kitap Yorumu ♛



    Herkese saçma, sıkıcı ve sıcak bir tatil gününden merhaba! Umarım sizin tatiliniz iyi geçiyordur, benimki her zaman olduğu gibi sıkıcı geçiyor. İçim bunaldı kız capsi benim için gelsin. Neyse aman, ben size bizim beşinci tur kitabımızı yorumlamak için geldim. Daha önce söylediğim gibi tekrar söylüyorum, bizim yaptığımız bir bookstagram turu. (O nasıl oluyor demeyin lütfen, lütfen. Rica ediyorum, yapmayın bunu). Yani bizim Facebook da falan bir sayfamız yok, sadece Instagram da var. Oradan bizi bulabilirsiniz. 

    Düşlerin Terzisi, Nemesis Kitap sponsorluğunda yaptığımız bir tur kitabı oldu. Kitabın da yakında orijinal adı ile (The Dressmaker) filmi çıkacak. Filmde harika oyuncular var; Kate Winslet, Liam Hemsworth, Judy Davis, Hugo Weaving gibi kaliteli oyuncular yani. Hepsi de oynadığı karaktere çok yakışmış. Oyuncuları kim seçtiyse ona kocaman bir alkış gidiyor benden. Filmin fragmanı da yayınlandı. Youtube'den izleyin bence, gerçekten çok hoş. Sanırım film kitaptan çok daha güzel olacak, çünkü birçok sahneyi değiştirmişler.

    Kitabın konusundan birazcık bahsedeceğim. Kitabımız Myrtle Tilly Dunnage'nin yıllar önce, çok küçükken gönderildiği Dungatar'a geri dönmesi ile başlıyor. Annesinin yani Deli Molly'nin yanına dönüyor. Molly de gerçekten deli bu arada, lafın gelişi deli demiyorlar ona. Tilly kasaba da hiç istenmeyen biri. Onu geçmişte yaşanan bir olay yüzünden sevmiyorlar. Lanetli olduğuna inanıyorlar. Ya şu kasabalıların hepsi (Teddy ve Molly hariç) dayaklık, gerizekalı tipler. Onlardan kitabı okurken çok fena nefret ettim. Kitabın sonunda başlarına gelen her şeyi hak ettiler. Umarım hepsi ölür. Zaten kendi hayal dünyamda onları en acılı yollardan öldürdüm. 

    İşte dediğim gibi Tilly'i kimse sevmiyor. Tabii canımın içi Teddy hariç. Teddy ona en başından beri yakın davranıyor, hep yanında oluyor. Bu yüzden de ben keşke sonları böyle olmasaydı diyorum! Sevgili Rosalie Ham, seni de kendi hayal dünyamda öldürdüm. Ama öldürmeden önce Tilly ve Teddy için bir mutlu son yazdırdım. Pişman değilim. Ha ha ha ha.

    Kitaba neden bu puanı verdim diye soruyorsanız cevabı çok basit; Karakterler iğrenç ve bir çok cinsel sahne var. Bakın benim cinsellik ile bir sorunum yok, ama bu kitapta cinsellik çok iğrenç bir şekilde yazılmış. Herifin teki hasta karısını uyutuyor ve onunla birlikte oluyor. Çok iğrençti ya, benim verdiğim üç puan bile fazlaydı yani. Sonu falan da mutlu değildi zaten. Hiç hoşuma gitmeyen bir sürü olay oldu.

    Kesinlikle çıkacak olan film kitabından çok daha iyi olacak, inanıyorum ben buna! Muhtemelen filmi çıkar çıkmaz izlemeye çalışırım, biraz bekleyebilirim de emin değilim. Benim sağım solum pek belli olmaz, durumlara bağlı yani. Hoşuma giden birkaç alıntıyı da yazıp bu saçma yorumu bitiriyorum.







                                                ALINTILAR ♛ 



    "Kıskançlık bir lanettir ve bundan daha kötü bir şey varsa, o da çirkin olmaktır,"

               (Purl, sayfa 30) 




    "Aslında gözlerinin görebiliyor olmasını isterdim, o zaman seni gördüğümüz her an neye tahammül etmek zorunda kaldığımızı anlayabilirdin."

                (Molly, sayfa 130) 




    "Bu korkunç derecede kötü olan müziğin türü ne?" diye sordu Faith beğenmeyerek.
    "Adam asma müziği," dedi Hamish.

                 (Sayfa 168) 




    "Bazen olaylar yalnızca adil değilmiş gibi görünür."

                 (Molly, sayfa 225) 




    Bazı insanlar hak ettiklerinden fazla acı çeker, bazıları da tam tersi.

                  (Sayfa 228) 










                                                     PUANIM ♛ 



          3 YILDIZ:  Bitirmek için kendimi öldürdüm ama idare edeceğiz artık ne
                                              yapalım?









2 yorum:

Özgürlük Şarkısı dedi ki...

Hele William ve Getrudy beni deli eti -,-

Zeynep Dilara dedi ki...

O ikisi karı koca çok fena salaklar -,-

Yorum Gönder